لیست اخبار

نتیجه تحقیقات جدید: روش فروشی که ۳۴ بار از ایمیل موثرتر است

نتیجه تحقیقات جدید: روش فروشی که ۳۴ بار از ایمیل موثرتر است

حقیقت این است که اگر بتوانید چیزی را اندازه گیری و ارزیابی کنید، امکان مدیریت بهتر آن را نیز پیدا خواهید کرد. در واقع، بخشی از موفقیت ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی به همین اصل مربوط می شود. اگر کمپین بازاریابی ایمیلی شما نتیجه مطلوب را در بر نداشته باشد به آمار و داده ها[ادامه مطلب]

1 6
ارسال به: اشتراک در تلگرام اشتراک در Facebook اشتراک در Google اشتراک در Twitter اشتراک با ایمیل اشتراک در LinkedIn اشتراک در StumbleUpon
کانال اخبار کانال اخبار
تیشرت یقه ایستاده Alexander

تیشرت یقه ایستاده Alexander